Silnik elektryczny Mitsubishi Y51 16kWh 64KM

11
Silnik elektryczny Mitsubishi Y51 16kWh 64KM

Silniki elektryczne Mitsubishi są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Citroen
  • Peugeot

Silnik elektryczny Mitsubishi Y51 używany był w latach 2010-2020 w samochodach Mitsubishi i-MiEVStosowano go także w pierwszych latach produkcji Citroena C-Zero oraz Peugeota iOn

Napęd składa się z jednego silnika synchronicznego umieszczonego poprzecznie na osi tylnej pod podłogą. Generuje on moc maksymalną 64KM i moment obrotowy 180Nm.

W napędzie została użyta bateria litowo-jonowa o pojemności użytkowej 14,5 kWh i napięciu 330 V. Składa się ona z 88 ogniw o nazwie LEV50-4 wykonanych przez japońskiego producenta GS Yuasa.

Aby zapewnić możliwie najlepszą temperaturę pracy i zoptymalizować żywotność, Mitsubishi zastosowało chłodzenie powietrzem, które w razie potrzeby jest aktywowane przez system zarządzania akumulatorem.

Maksymalny zasięg pojazdu wyposażonego w taki silnik jest możliwy tylko przy temperaturach powietrza w granicach od +12 do +31°C. Przy temperaturze akumulatora wynoszącej 0°C można go naładować jedynie do około 60%. Jeśli akumulator jest zimniejszy niż -20°C, nie można go już ładować.

Akumulator trakcyjny można w pełni naładować w ciągu około siedmiu godzin przy użyciu standardowego gniazdka o mocy 2,3 kW.

Oprócz akumulatora napędowego, Mitsubishi i-MiEV jest wyposażony w akumulator ołowiowy 12 V/27 Ah przeznaczony do jednostek sterujących, oświetlenia, wspomagania kierownicy, pompy próżniowej i wodnej oraz systemu audio. Akumulator napędowy bezpośrednio zasila silnik elektryczny, sprężarkę klimatyzacji i grzejnik pojazdu o mocy nominalnej 5 kW.

Silnik elektryczny

Typ silnika: synchroniczny

Lokalizacja: oś tylna

Moc silnika: 64 KM

Moment obrotowy: 180 Nm

Specyfikacja baterii

Typ baterii: Litowo-jonowa

Napięcie baterii: 330 V

Pojemność brutto: 16 kWh

Pojemność użytkowa: 14.5 kWh

Napęd elektryczny

Kod fabryczny: Y4F1

Zużycie energii: 13.5 kWh/100km

Moc systemu: 64 KM

Moment obr. systemu: 180 Nm

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Zasięg 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najsłabszy punkt tego napędu

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami